The 2-Minute Rule for طراحی وب سایت

Wiki Article

که تیم برنامه نویس به صورت اختصاصی ماژول های مناسب را برای سایت های پیشرفته ای مانند صرافی پیاده سازی میکند. که ما به اختصار به چند مورد اشاره خواهیم نمود که شامل موارد زیر می باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت طراحی سایت دئووب ( وب سازان مرصاد ) میباشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

بله و ما این کار را به صورت رایگان برای شما انجام خواهیم داد، مگر در صورتی که شما خود از قبل با مدیریت وبسایت آشنایی داشته باشید.

وکیل معلمان بازداشت شده : اتهام همکاری موکلانم با منافقین صحت ندارد

برای دریافت مشاوره طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت فرم زیر را تکمیل نمایید .

مزیت سایت اختصاصی نسبت به وردپرس یا سایت با قالب آماده چیست؟ اگر چه سایت‌های وردپرسی و یا قالب‌های آماده از نظر هزینه و زمان راه‌اندازی بسیار ارزان‌تر از اختصاصی است، با این‌حال باید درنظر بگیرید که این نوع سایت‌ها به دلیل ضعف‌های امنیتی امکان هک‌شدن بالایی دارند که این مورد در سایت‌های اختصاصی تقریبا غیرممکن است. همچنین با به‌روز شدن افزونه‌های قالب شما، باید هزینه‌ای جداگانه بابت به‌روزکردن آنها و نصب دوباره قالب خود پرداخت کنید. طبیعتا برای این‌کار هم به یک تیم فنی با حقوق حداقلی برای پشتیبانی از سایت و رفع این ایرادات نیاز دارید، درصورتی‌که سایت‌های اختصاصی با یک بار پیاده‌سازی می‌توانند کلیه نیازهای شما را برطرف کرده و نیازی به به‌روزرسانی ندارند.

 تمامی سایت های اختصاصی قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند که شما میتوانید در آینده به قابلیت های سایت خود اضافه کنید و آن را مطابق با آخرین تکنولوژی ها و نیاز روز بهینه سازی کنید. 

تمامی شما و دوستان را همراهی خواهیم کرد تا رسیدن به اهداف گرانقدرتان روز و شب درکنارتان خواهیم بود، در راه رسیدن به هدف کم و کاست مجموعه ما را با خودمان در میان گذارید واطمینان کنید از ابتدا تا انتها در مجموعه شما و خدمت گذار شماییم.

در قدم بعدی ابزار های طراحی وب با توجه به مراحلی که در بالا خواندید متفاوت خواهد بود، اما یکی از اصلی ترین ابزار های طراحی وب همان زبان های برنامه نویسی و فریم ورک های مربوط به آن زبان هستند که با توجه سلیقه فرد طراح و مدل سایت انتخاب می شوند. طراحی سایت  

شما می توانید همینک با ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما برای ایجاد کسب و کار مجازی خود یا طراحی سایت بهره مند شوید.

وقتی صحبت از بازاریابی می شود هیچ نقطه پایانی در این مسیر وجود ندارد. برای

و این اطمینان را داشته باشند که در هر لحظه از شبانه روز تیم پشتیبانی شرکت آماده پاسخگویی به این دوستان میباشد.

البته معمولا در پروژه های بزرگ و برای سایت هایی که گرافیک در آن اهمیت ویژه ای دارد از یک طراحی وب سایت گرافیک کار هم برای طراحی قسمت های گرافیکی مانند آیکون های سایت، تصاویر بخش های مختلف و تنظیم و رنگ بندی سایت استفاده می شود.  

برای مشاهده هزینه ها و تعرفه طراحی سایت برروی دکمه زیر کلیک کنید .

Report this wiki page